Scandinav / NTB
Spør oss på chatten
Dato
19. mars 2020
Sted
NTBs lokaler i Oslo sentrum
Klokkeslett
08:00—10:30
Pris
kr. 2.500,-
Foredragsholder
Kurs i klar og effektiv chat-kommunikasjon
Hva kjennetegner en god chatdialog? På kurs hos oss lærer du å kommunisere effektivt på chat samtidig som du gir den gode kunde- eller brukeropplevelsen.
Vi ser nærmere på disse temaene:
- Hva skiller chat fra de andre kanalene vi kommuniserer i?
- Smilefjes, fagspråk og personlig tone – hva hører hjemme i profesjonell chat?
- Hvordan skriver vi den viktige innledningen og avslutningen?
- Når er det lurt å bruke standardtekst, og når bør vi ta oss tid til skreddersøm?
- Hvordan kjemper vi mot klisjeene og kommuniserer troverdig og effektivt?
Målgruppe
Dette er kurset for deg som kommuniserer med kunder eller brukere på chat, eller som ønsker kompetanse for å komme i gang.
Kursholder: Heidi Bunæs Ekelund
Heidi har 15 års erfaring som språkkonsulent og kursholder. Hun jobber med klart språk i alle flater og kanaler og har flere kunder som har vunnet klarspråksprisen.

NTBs lokaler i Oslo sentrum
Langkaia 1
0150 Oslo