Vi innfører tofaktorautentisering i flere tjenester
Thomas Brun / NTB Kommunikasjon

Vi innfører tofaktorautentisering i flere tjenester

Vi innfører tofaktorautentisering i flere tjenester. Det betyr at du etter 26. juni må logge på på nytt med tofaktorautentisering.

Autentisering med to faktorer gir et ekstra sikkerhetsnivå der du bekrefter identiteten din. Dermed blir brukerkontoen din enda sikrere. Du kan identifisere deg med SMS eller en autentiseringsapp. Følg stegene når du blir bedt om det, så vil du raskt være logget på igjen.

Har du problemer med å logge på?

Kontakt kundesenteret vårt på kundesenter@ntb.no / 22 00 32 00.
Kundesenteret har åpningstid mandag–fredag kl. 8.30–16.00.

Introducing two-factor authentication

We are introducing two-factor authentication (2FA) to our news portal, image portal and mediabank. This means that after June 26, you will need to log in again using two-factor authentication.

Two-factor authentication provides an extra layer of security in which you verify your identity, making your account even more secure. You can verify your identity using text message (SMS) or an authenticator app. Follow the steps during login, and you'll find yourself signed in again in no time.

Having trouble signing in?

Contact our customer service centre at kundesenter@ntb.no / +47 22 00 32 00.
The customer service centre is open Monday–Friday 8:30–16:00.